Zostań rekinem w swojej branży!
Poprzez wyszukiwarki trafisz bezpośrednio do zainteresowanych Twoim produktem.
10:00 - 18:00
Filtr w Google?
Filtry Google dzielimy na dwie kategorie - filtr algorytmiczny i filtr ręczny. W przypadku filtra ręcznego w narzędziach dla webmasterów (aktualnie: Search Console) pojawia się komunikat z informacją co jest jego powodem. W przypadku filtra algorytmicznego komunikat nie pojawia się. Takowy można rozpoznać przez zauważalny i stały spadek pozycji.

Analiza linków
Aby usunąć filtr iVenture pobiera linki prowadzące do witryny z narzędzi dla webmasterów oraz z ahrefs.com. Następnie przystepujemy do ich ręcznej analizy. Badamy jakość stron, z których prowadzą linki, a także parametry SEO samego linka (np. jego tekst zakotwiczenia). W raporcie przedstawiamy linki, które są w porządku i te, które mogą szkodzić.

Proces usuwania linków
Jeśli istnieje możliwość kontaktu z administratorem strony, na której widnieje szkodliwy link to iVenture wysyła prośbę o jego usunięcie.
W przypadku braku takiej możliwości lub braku reakcji link jest dodawany do narzędzia zrzekania się linków - Google Disavow. W celu przyspieszenia reakcji na Disavow iVenture wysyła takie linki do jednego ze skutecznych indeksatorów.